sábado, 10 de marzo de 2012

Qui ho diria?

Aquesta és una entrada breu, improvitzada, potser sense massa sentit, però avui hi ha hagut una anècdota que m'ha deixat encuriosit:


Aquest matí m'he llevat sobre les 7:45 i tot seguit he anat a esmorzar mirant les notícies del 324. Quan ha començat la secció d'esports han informat que Ricky Rubio s'ha lesionat i tot apunta a que serà una lesió dura i difícil.
Quan he vist això he dit "quina putada". 
Estareu pensant: "¿Qué dice este hombre? Se ha vuelto loco" o "Per què ens explica la seva vida?".


L'únic que vull remarcar és que a mi Ricky Rubio (després de que marxés de la Penya) mai m'ha caigut bé. 
Sempre m'ha fet bastanta ràbia, i com molts penyerus li vaig cridar "Pesetero Pesetero" cada cop que va venir a jugar contra la Penya amb la samarreta del Bar$a. 


En canvi avui, al assebentar-me de la seva lesió, m'he preocupat i és que en aquest esport (i en la majoria d'altres esports també) pots odiar a algú, pots insultar-lo.. Però mai pots desitjar que prengui mal. 


Així que molts ànims Ricky!


FONT: abc.es


A.

No hay comentarios:

Publicar un comentario